One Direction - muzyka

sobota, 8 czerwca 2013

Our Moment

Hej :D Sorrki ze wczoraj nic nie dodałam ale byłam cały dzień u rodziny...

Nialler (JAK ZWYKLE) na Twitterze:

"Meksyk! Co tam? Nie mogę się doczekać jutra! Nie mogę uwierzyć, że zagramy tu na dwóch stadionach! Wow! dziękujemy wam!"

"To była długa podróż! Wszyscy są teraz zmęczeni! Czas spania! Jutro wielki dzień! Dobranoc! Kocham was zwariowane skurczybyki"

"To jest chore! Właśnie się dowiedziałem, że Irlandia wygrała dziś 3-0! Ludzie mogą mówić co chcą o Robbie'm Keane ale jego rekord strzałów jest niedorzeczny!"

"Miła niespodzianka od Sony Meksyk gdy przyjechaliśmy! Meksykańskie piłkarskie koszulki. Podoba mi się!


Dodał też zdjęcie



W Meksyku, gdzie już są chłopcy, jest prawie piąta w nocy.



Fanki pod Hotelem (tam gdzie mają się zatrzymać chłopcy)

Zdjęcie: Fani pod hotelem w Meksyku, woow... 


Chłopcy maja dziś występ, a fanki mają założyć czerwone nosy na OWOA.

Nowe zdjęcie z Liamem i Louisem.

Zdjęcie: Nowe zdjęcie z Liamem i Louisem 



Matty (kuzyn Harry'ego) wstawił to zdjęcie na swój Instagram zrobione w Holmes Chapel 02.06.13
napisał:
"Ja i Harry w ważnym meczu piłkarskim! Obcisłe jeansy nie są dobre gdy stoisz na bramce!"

Zdjęcie: Matty (kuzyn Harry'ego) wstawił to zdjęcie na swój Instagram zrobione w Holmes Chapel 02.06.13  
napisał: 
 "Ja i Harry w ważnym meczu piłkarskim! Obcisłe jeansy nie są dobre gdy stoisz na bramce!" 


Zayn zaprojektował ogromną figurę Gromita dla organizacji charytatywnej The Grand Appeal. Artyści projektują różne figury w celu zebrania funduszy dla szpitala dziecięcego w Bristolu.

Zayn inspirował się bohaterami komiksów aby stworzyć figurę 'The Green Gromit". Która będzie rezydowała podczas szlaku ‘The Green Gromit' w centrum The Mall na Cribbs Causeway (Bristol)

Zayn powiedział:
"Jestem absolutnie zachwycony tym, że mogę poprzeć Gromit Unleashed, aby zebrać fundusze dla Gromit's Grand Appeal. Bycie poproszonym o zaprojektowanie i namalowanie Gromita było absolutnym zaszczytem, mimo że byłem zajęty na trasie, to dało mi możliwość czekania na coś ciekawego pomiędzy koncertami. Mój dom będzie teraz pusty i mniej zielony bez niego!"

Zayn dołączył do prestiżowej listy sławnych osobistości w której jest Nick Park, Sir Quentin Blake, Raymond Briggs, Cath Kidston, Sir Paul Smith, The Beano i Harry Hill. Którzy przekształcili 5 posągów według indywidualnych projektów.

Zdjęcie: Zayn zaprojektował ogromną figurę Gromita dla organizacji charytatywnej The Grand Appeal. Artyści projektują różne figury w celu zebrania funduszy dla szpitala dziecięcego w Bristolu.

Zayn inspirował się bohaterami komiksów aby stworzyć figurę 'The Green Gromit". Która będzie rezydowała podczas szlaku ‘The Green Gromit' w centrum The Mall na Cribbs Causeway (Bristol) 

Zayn powiedział:
"Jestem absolutnie zachwycony tym, że mogę poprzeć Gromit Unleashed, aby zebrać fundusze dla Gromit's Grand Appeal. Bycie poproszonym o zaprojektowanie i namalowanie Gromita było absolutnym zaszczytem, mimo że byłem zajęty na trasie, to dało mi możliwość czekania na coś ciekawego pomiędzy koncertami. Mój dom będzie teraz pusty i mnie zielony bez niego!" 

Zayn dołączył do prestiżowej listy sławnych osobistości w której jest Nick Park, Sir Quentin Blake, Raymond Briggs, Cath Kidston, Sir Paul Smith, The Beano i Harry Hill. Którzy przekształcili 5 posągów według indywidualnych projektów. 


Na stronie Eski wygrać można książkę 'Siła Marzeń. Życie w One Direction'!


Woczoraj na kanele YouTube pojawiło się nagranie z przed wczorajszego spotkania; odsłonięcia perfum 1D.


Zdjęcie z sesji dla Our Moment

Harry prysnął sobie przed wczoraj podczas spotkania, perfumami! 
 



































1DHQ ogłosiło, że perfumy One Direction: "Our Moment" mają swoją oficjalną stronę internetową.




20 godzin temu...

Zayn napisał na Twitterze:


"Nie mogę uwierzyć, że wydajemy dziś PERFUMY, a wszystko z powodu tweeta, którego od was dostaliśmy! dużo miłości"

Harry napisał na Twitterze:

Ktoś napisał: "Zmieniłam mój kolczyk z pępka pierwszy raz od 2 lat #przypadkowytweet "
Harry napisał: "@fharryinstyles ja tez!"

"Człooowiek z plaaaanem http://instagram.com/p/aQW3aqjCbV/ "

Fanka: Hej, kocham cię :)x34
Harry: Heeej

Niall napisał na Twitterze:

"Wspaniała noc na przyjęciu fundacji JLS: OJAM. Zebraliśmy wiele pieniędzy! I bawiliśmy się świetnie robiąc to!"




HAHAHAHA ale mam tapetę na kompie :D

Zdjęcie: Harry, chłopie, nie aż tyle emocji.


Który z chłopców najgłośniej śpiewa pod prysznicem?
Zayn wyznał, że z całej ich piątki najgłośniej robi to Harry.

HAHAHA!!!

via/fb 

Dobrze do jutra paaaaa!!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz