One Direction - muzyka

poniedziałek, 3 czerwca 2013

HEJ przepraszam że mnie nie było ale teraz koniec roku,a ja muszę pały poprawić i tak jeszcze nie poprawiłam wszystkich ale coś dodam :****



Kochany Liaś dziś w centrum handlowym Westfields w Londyni.

Zdjęcie 


Niall wczoraj z fanką w Irlandiiwięc jeżeli wczoraj to i dziś jest w Irlandii.


Zdjęcie  


Liam wszedł na Twittera i spytał jak się mamy, odpisał też paru fankom.

Fanka: Jestem teraz w szkole, ale jestem bardzo zmęczona, haha jak się masz?
Liam: Bardzo dobrze, dziękuję

Fanka: masz tysiące odpowiedzi na sekundę, to jest niewiarygodne
Liam: wiem, czuję się źle, że nie mogę odpowiedzieć wszystkim

Fanka: Jesteś podekscytowany powrotem do Kanady?
Liam: Taak, podobało mi się tam

Fanka: co mówi oko do drugiego? pomiędzy nami coś śmierdzi
Liam: haha podoba mi się, wypróbuję w przyszłości
+RT jej tweeta

Fanka: Mam test z psychologii w środę, życz mi szczęścia:(
Liam: Powodzenia

Fanka: Wydałam £500 na bilety na trasę #wherewearetour2014, widzimy się tam! #VIP!
Liam: Do zobaczenia 




Kumpel Liama - Tom napisał:

"Spójrzcie na to. Liam dał każdemu z nas podpisaną butelkę Cristal. Co za klasa"

Zdjęcie: Kumpel Liama - Tom napisał: 

"Spójrzcie na to. Liam dał każdemu z nas podpisaną butelkę Cristal. Co za klasa" 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz