One Direction - muzyka

wtorek, 4 czerwca 2013

04.06.2013r

SIEMA co tam ?? U mnie wogule masakra nauczyciele dają nam na te ostatnie tygodnie taki wycisk że ja pier.... codziennie po 3, 4 sprawdziany i kartkówki widocznie chcą abyśmy ich zapamiętali :/ Ale przejdźmy do rzeczy.





Niall dziś z fanem w centrum handlowym Westfield w Londynie.


Zdjęcie


Liam dziś z fanką w Londynie :D 

Zdjęcie: 04.06.13


Perrie dostała wczoraj ten plakat od fanki w USA 
OOOO jak słodko *_*
Zdjęcie: Perrie dostała wczoraj ten plakat od fanki w USA


Zayn i Perrie w Paryżu 25.04.13



Harry i Sarah Chelsom (znajoma rodziny) w Holmes Chapel - 02.06.13

Zdjęcie: Harry i Sarah Chelsom (znajoma rodziny) w Holmes Chapel  - 02.06.13 

Niall dziś na Twitterze:

Marvin Humes: słońce dziś daje.. jest wtorek za wcześnie na grilla?
Niall: nigdy nie jest za wcześnie!

"Yo! Co tam seksowni fani? Co słychać? Właśnie relaksuje się na słońcu! Piękny dzień!"

"
Wróciłem wczoraj wieczorem! Wskoczyłem na moje łóżko i je złamałem! Więc musiałem spać na kanapie!To nie była moja najlepsza noc"
"Patrze wasze odpowiedzi na tweeta o łóżku! Jesteście szaleni! ahaha! Nie ma żadnego nieseksualnego tweeta! #szaloneskurczybyki (to grzeczniejsze tłumaczenie) 
"hahah trends! Jesteście bardzo szaleni! #szaloneskurczybyki"

"Przy okazji! Widzieliście nowy teledysk 5SOS do singla "try hard"? Jest świetny! Bardzo zabawny!" http://bit.ly/15xZThf 

*zacytował fankę*
"@malikyourface_ Niall chce zmienić nazwę fandomu na #crazymofos"
dopisał: "zróbmy to!"

Fanka: Uważasz że jesteśmy #crazymofos
  ? xx"
Niall: Tak, jesteście szaleni! ale my też!

Fanka: Niall powiedział wszystkim aby nazywać nas crazy mofos nie directioners
Niall:
 może wy powinniście wymyślić nazwę!ll:

"Więc to teraz podtrzymuje mój materac #zupełnienic" + zdjęcie

Zdjęcie: Niall dziś na Twitterze:

Marvin Humes: słońce dziś daje.. jest wtorek za wcześnie na grilla?
Niall: nigdy nie jest za wcześnie!

"Yo! Co tam seksowni fani? Co słychać? Właśnie relaksuje się na słońcu! Piękny dzień!"

"Wróciłem wczoraj wieczorem! Wskoczyłem na moje łóżko i je złamałem! Więc musiałem spać na kanapie!To nie była moja najlepsza noc"

"Patrze wasze odpowiedzi na tweeta o łóżku! Jesteście szaleni! ahaha! Nie ma żadnego nieseksualnego tweeta! #szaloneskurczybyki (to grzeczniejsze tłumaczenie) 

"hahah trends! Jesteście bardzo szaleni! #szaloneskurczybyki"

"Przy okazji! Widzieliście nowy teledysk 5SOS do singla  "try hard"? Jest świetny! Bardzo zabawny!" http://bit.ly/15xZThf 

*zacytował fankę*
"@malikyourface_ Niall chce zmienić nazwę fandomu na #crazymofos"
dopisał: "zróbmy to!"

Fanka: Uważasz że jesteśmy #crazymofos :) ? xx"
Niall: Tak, jesteście szaleni!  ale my też!

Fanka: Niall powiedział wszystkim aby nazywać nas crazy mofos nie directioners
Niall: może wy powinniście wymyślić nazwę!

"Więc to teraz podtrzymuje mój materac #zupełnienic" + zdjęcie 

Z KAŻDYM DNIEM ONI SĄ SZALEŃSI...


VIA.fb 

Do jutra !! paaaaaa jak coś będę dostępna na tt tak myślałam o nowej akcji jutro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz